Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών του λογιστικού γραφείου ΚΟΝΤΟΜΟΥΡΤΟΣ αποφασίσαμε να υιοθετήσουμε την τεχνολογία της ηλεκτρονικής υπογραφής. Ουσιαστικά καταργείται η ανάγκη για εκτύπωση εγγράφων καθώς σε 7 βήματα ο χρήστης – πελάτης υπογράφει (ηλεκτρονικά) από οποιαδήποτε συσκευή που έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο.
Οι παρακάτω οδηγίες περιλαμβάνουν φωτογραφίες, για κάθε βήμα, από συσκευή υπολογιστή και κινητό.
Βήμα 1 : Email
Αρχικά ο χρήστης – πελάτης θα λάβει ένα email από την υπηρεσία Adobe Sign όπως στις παρακάτω φωτογραφίες. Αφού “ανοίξει” το email και δει το περιεχόμενο θα πρέπει να πατήσει (click) την επιλογή με μπλε γράμματα (όπως φαίνεται παρακάτω) που γράφει “Click here to review and sign Sign.”


Βήμα 2 : Έναρξη
Στο βήμα αυτό ο χρήστης – πελάτης επιλέγει το κουμπί “Start”


Βήμα 3 : Επιλογή πεδίου υπογραφής
Στην συνέχεια, η εφαρμογή θα εμφανίσει στον χρήστη – πελάτη το σημείο όπου θα τοποθετηθεί η υπογραφή. Ο χρήστης πρέπει να επιλέξει (πατώντας ή click) το πεδίο που γράφει “Click here to sign” ή “Tap here to sign”


Βήμα 4 : Υπογραφή
Ύστερα, θα εμφανιστεί το παράθυρο που θα εισαχθεί η υπογραφή. Ο χρήστης στο σημείο 1 υπογράφει είτε με το ποντίκι (Η/Υ) ή με το δάκτυλο (tablet ή κινητό). Στο σημείο 2 γράφει το όνομα του. Μετά πατάει το κουμπί “Apply” στο σημείο 3


Βήμα 5 : Next (περισσότερες από μια σελίδες)
Στην περίπτωση που το έντυπο προς υπογραφή έχει παραπάνω από μια σελίδα ο χρήστης – πελάτης θα πρέπει να επιλέξει το κουμπί “next” και να επαναλάβει το Βήμα 3


Βήμα 6 : Αποστολή
Αφού έχουν υπογραφεί όλα τα πεδία, που έχουν οριστεί, ο χρήστης – πελάτης θα πατήσει το κουμπί “Click to sign” ή “Tap to sign”


Βήμα 7 : Ολοκλήρωση
Όταν εμφανιστεί το μήνυμα “You have successfully signed the agreement” η διαδικασία έχει ολοκληρωθεί. Ο χρήστης μπορεί να αποθηκεύσει αντίγραφο του εντύπου πατώντας το κουμπί “Download a copy”

